Koszyk

Brak produktów

0,00 zł Dostawa
0,00 zł Suma

Realizuj zamówienie



Kontakt z nami

CHEMALL
ul. Dolistowska 26A
15-197 Białystok
w godz. 8.00-16.00

Telefon:607 504 426

Telefon:85 850 58 47

Wyślij zapytanie

KOSZT DOSTAWY:
Koszt dostawy jest zależny od wagi przesyłki, oraz sposobu płatności.
Koszty przesyłki ponosi zamawiający.
W przypadku gabarytowo lub wagowo dużych przesyłek (ilości paletowe) nasz pracownik skontaktuje się w celu omówienia dokładnego i najbardziej ekonomicznego sposobu wysyłki .

CZAS DOSTAWY:

Na czas oczekiwania na przesyłkę składa się:

  • czas realizacji zamówienia przez obsługę sklepu (standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 24 godziny dla towarów dostępnych na magazynie. Uwaga! Jeżeli zamówienie zostało złożone w dniu wolnym od pracy (soboty, niedziele i święta) lub w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy, wówczas realizacja zamówienia przypada na następny dzień roboczy.)
  • czas dostarczenia przesyłki przez kuriera firmy. Czas dostarczenia paczki przez Kuriera - (tylko na terenie Polski) wynosi od 24 do 48 godzin w dni robocze (w soboty paczki NIE są doręczane).  Prosimy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe wypełnienie danych adresowych.

Czyli czas oczekiwania = czas realizacji + czas dostarczenia paczki
W przypadku braku towaru w magazynie, lub towar jest dostępny na specjalne zamówienie zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli nie wyrazisz zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia możesz całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.

Jeżeli został wybrany sposób płatności "przedpłata na konto bankowe" to wysyłamy towar w momencie, gdy pieniądze wpłyną na nasze konto.

ODBIÓR OSOBISTY
Odbiór osobisty dotyczy tylko zamówień, na określoną część asortymentu dostępnego w sklepie www.chemall.com.pl. System sklepu automatycznie informuje Klienta o możliwości zakupu produktów z odbiorem osobistym.
O możliwym termie odbioru informujemy po złożeniu zamówienia w naszym sklepie.


ODBIÓR PRZESYŁEK:
Prosimy o zwrócenie uwagi na stan przesyłki przy jej odbiorze. Należy sprawdzić, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona (czy nie jest np. uszkodzona mechanicznie lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji - czy taśma nie jest naruszona itp.) Jeśli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, wylane itp., należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny (odmowa przyjęcia paczki i powód - uszkodzenie zawartości przez doręczyciela). W takim przypadku, będzie to podstawą do reklamacji towaru.


Kontakt telefoniczny: od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8-16